en rosa pingvindildo

Nära vänners pojk/flickvänner och deras relationer till dessa tenderar att efter ett tag ta upp den ganska stor del av vardagen. Förra veckan hade en riktigt intressant händelse på denna front.

R hade varit på utförsäljning i en sex-butik i förort dit du kan ta tunnelbanan. Hon hittade flera saker (nu snackar vi enorm rea - vem bangar inte?) bl.a. en billig dildo. På vägen hem ringde hon och skröt om kapen men suckade lite över att hon nog inte skulle berätta för pojkvännen efetrsom han var lite känslig. Idiot sa jag och fortsatte efter vi lagt på samtalet med miljöpartisten och T.

Vi pratade lite om skillnaden mellan killar och tjejer i frågan. MIljöpartisten ansåg att en tjejs dildo-köpande kunde jämställas med att en kille skulle shoppa lösvagina. Jag höll inte riktigt med. Den njutning en kille skulle få av en lösvagina skulle han, antog jag (jag har - måste jag erkänna, aldrig hållit i en lösvagina) kunna ge sig själv utan redskap. Den njutning en kvinna får av dildo, kan hon itne ge sig själv, om hon inte har vääldigt långa fingrar.

För att återgå till historien, så ringde R igen senare på kvällen, extremt uppriven. Hon hade berättat om dildon för pojkvännen och han hade blivit så upprörd att han först bråkat om det och sen gått därifrån utan ett ord. R hade försökt ringa honom men fyra timmar senare hade han fortfarande inte svarat. Det bästa? Dildon han blev avundsjuk på är rosa och formad som en pingvin.

Kommentarer
Postat av: Hemulen

en sådan dildo skulle jag vilja ha

2008-05-13 @ 14:11:39
Postat av: Lo

Ja med

2008-05-19 @ 23:38:49
Postat av: J

Äh en lösvagina är ju trevligt. Kan se lite läskiga ut, men roliga är de!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0