How to skrämma bort en tjej fortast 1.0

H låg med softaste snubben igår. För det första var det i en hastighet i jämn nivå med qx-raggande: De sågs i lördags lite kort bytte nummer för att de sysslar med samma grej vore kul att göra ett projekt bla bla.. Måndag Hs telefon ringer "Hej vill du ses och prata idéer någon dag? Kanske nu? Kanske på medborgarplatsen bra då ses vi!" Väl där: Alltså jag går på magkänsla, du verkar bra, ska vi gå hem till mig och prata mer?

Att räkna ut vad som hände där hemma är inte det svåraste (men H gav honom 8 av 10 och det är inte fy skam). Det allra bästa är hur han hanterar situationen efter. H är inte så förtjust i gull och mys, hon blir mest äcklad av personer hon legat med och vill gärna få komma hem så fort som möjligt. Så hon ljuger om vilken tid hon börjar skolan imorgon och kan tyvärr inte sova över utan måste hem. Väl i dörren:
Snubben: Får jag fråga en perosnlig fråga?
H: Kör på!
Snubben: Vad tycker du om öppna relationer?
H: Assoft om man klarar det, visst sjukt bra, monogami är såå 1900-tal.
Snubben: Jaha, för jag tycker det är helt fel
H: Okej...

Sen när är det en bra idé att börja prata om hur man endast kan acceptera stängda förhållanden efter att man haft sex en gång? Är det någon medeltida raggningsmetod, i stil med "ja, alla artonåriga tjejer vill stadga sig med en tjugofemåring, det är därför de följer med hem och har sex"? H blev i alla fall aningen skärrad och avslutade samtalet med.
H: Okej, men nu måste jag gå
Snubben: Okej, men du kan väll höra av dig? Vi kan väll ses?
H: Visst, okej, fyra toast!

Kommentarer
Postat av: K

Snubben är inte 25. Han ljög i så fall.

2008-06-05 @ 13:57:01
Postat av: l

ja till mig sa Han att Han VAR 27...

2008-06-07 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0