sex-sms

Okej. det här med sex-sms måste vi ta & reda ut en gång för alla. Jag har full förståelse för telefon-sex, då hör man varandras röst, får direkt respons etc. Det är soft liksom. Jag kan förstå gulliga sms med antydningar, i stil med "min säng är så tom". Det är okej, det är inte obscent liksom, lite osmakligt, men okej. Cyber-sex har jag aldrig testat men jag kan tänka mig att det är något som är förbjudet & därför spännande. Typ, män med förtryckt homosexualitet lever ut den i fullo via nätet.

Något jag har svårt att förstå, är riktigt porriga sex-sms. Häromveckan läste jag min vän Rs sms. R & jag har aldrig haft en sexuell relation, hade tidigare inte irktigt haft långa sex-snack heller, så min bild av R var relativt asexuell. Tills jag öppnade hans inkorg. R hade sms från tre olika tjejer under en två-dagars period som alla i detalj beskrev deras gemensamma erfarenheter. Alltså i stil med: "Åh det var så skönt när du slickade mig igår, jag älskar att ha något i mig samtidigt som din tunga leker". Att läsa sådant från främmande kvinnor i en väns telefon var inte trevligt.

Känns det inte väldigt awkward och konstigt att ha sådana sms-konversationer? Hur börjar man? Tänk om den ena inte är på? Sms är dyra, hur tar man steget från flört till sex? Vad får man egentligen ut av det? Sex-sms... en av få saker jag itne förstår. Förklara för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med dig det är awkward. och det finns inget upphetsande med sånna sms. och de erfarenheterna jag har av det har den andra varit på och jag har inte alls nappat men det är svårt att tyda sms där någon dissar utan att man är för taskig. så jag säger nej tack till sex-sms.

2008-04-23 @ 22:27:08
Postat av: s

gruppsex, däremot, blir betydligt simplare eftersom varje sms i regel läses av minst tre eller fyra utomstående

2008-04-25 @ 13:38:24
Postat av: Anonym

Men S, det blir ju bara dyrare om det är gruppsex-sms? för man måste väll vara ensam för att det ska räknas som enbart smssex?

2008-05-12 @ 09:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0