Hemulens äventyr fortsätter

Studenten närmar sig, sommaren ligger i luften, det är fest hemma hos mig på en söndag
och jag väntar på honom hela kvällen, utan att riktigt kunna koncentrera mig på något annat
inte för att jag är kär men för att
det ligger i kroppen,
det har suttit i kroppen sedan vårt senaste möte och jag känner mig laddad,
jag är en ledning med elektricitet som spänns allt hårdare allteftersom timmarna går.
Sist av alla kommer han och jag vet, från stunden han möter mig i hallen vet jag att
det är nu det händer, det är ikväll.
 
Sedan är vi en liten grupp, en liten ring av människor som står framför min dator och ser på youtube-filmer mitt i natten, med honom i centrum vid datastolen och jag ståendes närmast,
med lätt sommarklänning och utan strumpbyxor
står jag vid sidan av stolen han sitter på
och när hans hand greppar tag om insidan av mitt lår, hårt, när den vandrar upp längs med mitt ben mitt lår min hud ryser jag, djupt inne i kroppen exploderar det och tanken på att någon kan se, att vem som helst som står bakom oss kan se försvinner bort och ersätts med en önskan om att handen ska röra sig högre upp
och om det var tydliga morse-signaler senaste gången vi träffades vet jag inte vad det här är
kanske ett skrik ett varningsrop ett jubel allt på samma gång

Sedan hånglar vi i köket och jag trycker upp honom mot väggen och han viskar
"inte nu inte här inte nu"
men kan ändå inte låta bli att kyssa mig tillbaka, mer och mer och mer
tills vi har gått över alla gränser för vad som är acceptabelt och det inte längre spelar någon roll.
 
När jag slutligen stänger dörren om oss vet jag inte vad klockan är längre men dygnet och ljuset har vänt och kommit tillbaka och med morgonluften är min kropp lätt mot hans.
 
Efteråt luktar mina händer av sex.
Jag håller upp dem framför ansiktet,
en efter en, i tur och ordning.
Höger, vänster.
Vänster, höger.
Blundar och andas in doften, samtidigt som solljus fyller rummet helt,
som han cyklar iväg med gryningen och lämnar orden
"det här har aldrig hänt"
efter sig i rummet
i luften
på väggarna.
 
Under dagen tvättar jag händerna gång på gång men doften har sytts in i min kropp.
Som en ny sommarklänning bär jag den,
tätt inpå huden
och tänker att folk måste se
det måste synas på mig.
 
/H

Kommentarer
Postat av: Lo

Så jävla fin Hemulen är!!!

2008-05-24 @ 13:40:34
Postat av: Anonym

ah shit vad grymt skrivet.

2008-05-25 @ 02:25:59
Postat av: f

hemulen är grymmast!

2008-05-25 @ 22:02:54
Postat av: Anonym

Men...var det en engångsgrejj på riktigt? det känns ju som att det finns för mycket spänningar för att det där bara ska vara it liksom?

2008-05-26 @ 10:13:04
Postat av: H

Med tanke på att en viss person har sagt "om någon av mina vänner skulle strula med Hemulen så kommer jag att säga upp kontakten med den personen för all framtid" så kan man ju säga att en framtida relation mellan Hemulen och X är dömd till undergång.

.... fast å andra sidan smakar förbjuden frukt alltid bäst.

2008-05-27 @ 20:05:11
Postat av: Anonym

spännande!

2008-05-28 @ 22:42:41
Postat av: S

Tack för den här bloggen! Den förgyller hela min tillvaro.

2008-05-29 @ 12:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0