Tredje gången gillt

R har det jobbigt. Det tog som tidigare berättat slut med förra pojkvännen ett litet tag efter pingvindildon, och hon är nu ute i dejtingvärlden igen. Senaste killen må ha många goda sidor men än har de inte hunnit visa sig i sovrummet.
Första gången hade de båda fått i sig lite för mycket men kände ändå att nu var det dags att fullfölja det sex de tidigare påbörjat några gånger. Detta slutade såklart i katastrof. R hade suttit på honom och precis rullat av för att han skulle komma över henne. Knappt har hon kommit av innan hon hör ett ljudligt snarkande från mannen brevid. Killen hade alltså somnat mitt i. Way to go. Lite hade han iallafall kommit ihåg nästa morgon: "Alltså, vad hände igår? Jag vet att vi hade sex, men vad hände sen?"

Nästa gång misslyckades av ett lite mer förekommande men inte mindre olyckligt skäl. Kondomen åkte av i henne under samlaget. Killen var nu så frustrerad att han i ren despereration skicade ett sms till 118 100 men följande fråga: "Varför åkte kondomen av när vi hade sex jag har inte världens minsta kuk?"

Igårkväll när jag och R skiljdes åt skulle hon träffa honom igen. Tredje gången gillt? Fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad svarade dom?!?!

2008-06-12 @ 00:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0