strypsex

Idag försökte jag ta upp det här med strypsex lite spontant med min projektgrupp. Jag lyckades mindre bra. Anledningen till min nyfikenhet om ämnet är att en vän - H, efter en tredje dejt med killen från caféet återigen hamnat i en park och denna gång hade han tagit strypgrepp på henne - mitt under sexet. Killen är alltså inte bara exhibitionist, utan också.. ja, vad man nu ska kalla det. 
   Blandade åsikter om detta blandresten av mina vänner. De flesta hävdade bestämt idag att strypsex är idiotiskt med motiveringen "ja, när man inte har något syre i hjärnan känns väll allt annorlunda" eller "Ja, om man sågar av sig foten blir säkert orgasmen också annorlunda". Men, jag frågade H om detta, och hon hävdar att strypningen skall göra orgasmen mer intensiv. Hon hade dock inte testat fullt ut, uppdatering kommer.

Kommentarer
Postat av: Jens

Det är verkligen ett intressant fenomen!

2008-04-14 @ 11:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0