orgasm av ingenting

K är som känt lite osäker på hennes relation med pojkvännen just nu. Vi behöver inte fördjupa oss i varför (palla analyser och känslor), men det ledde till att hon häromnatten sov hemma hos den fula men coola dj:n. Han visste inte att hennes civilstatus egentligen är upptagen förrän de låg (med kläderna på) i hans säng. K förklarade att hon hade pojkvän och den fula men coola dj:n svarade "Okej, men jag har ju ingenting att göra med er relation så det är inte på mitt ansvar".
   K vet att kysser man eller har sex med någon så är det otrohet. Det måste alltså betyda, tyckte hon, att om man bara gör annat, är man inte otrogen. Verkar logiskt tycker jag, om det är det man kommit fram till (hey, vill du kontrollera din partner se till att du får med allt på listan!). Denna kväll gjorde de dock inte så mycket. Inget fingersex utan kyssar liksom, utan mer, klappa lita ovanpå kläderna okej det låter osexigt när jag uttrycker det såhär, men enligt K så hade det varit hett värre. Utan att göra mer än ligga nära varandra och röra varandra lite lite, så hade orgasmen inte varit långt borta.
   Jag vet inte om det är feministiskt korrekt att säga att man som tjej kan få orgasm av psykisk stimulans? Är det ens möjligt? Kan killar också få det? Är det inte fantastiskt? Skulle man kunna komma fram till en ultimat fantasi och sen när som helst bara slå på och ahh: orgasm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0